onsdag 3 november 2010

Verkligheten suger

Försov mig imorse.. Bra ego bra, gjorde sen ett halv kasst jobb men som tur var hade jag dubbelpass med Ingrid som dessutom lät mig gå hem runt 2 tiden. Tog sen en kaffe med Matti och sen drog vi ner en sväng till birsta. Köpte lite julklappar tjoho. Har sen lagat köttfärssås och gjort matlådor, diskat samt tvättat. Fast tvätten är i torkskåpet just nu så jag måste GÅ NER I MIN KÄLLARE en gång till. Har tagit min medicin och väntar nu på att tröttheten ska dra över mig. Pratade med Rob idag. Vill ligga. Ja jag vill verkligen LIGGA! Helst igår. Hade Molly & Skrubbis här i måndags. Jag bjöd på öl & vin också spela vi bowling & boxning på wii spelet jag lånat av Robert. Vart ap full. Har vaga minnen över att jag hångla med Molly.. Visst faen gjorde vi det? Sen hade jag Skrubbis som sovsällskap. Gårdagen spenderade jag i sängen samt syndade och köpte lösgodis GHAA NO MORE! Imorgon ska jag jobba 8-17 även samma på fredag. Men är ledig hela helgen. Mår sådär, bölar för ingenting lite när som helst. Känner mig otroligt ensam i mig själv. Som om jag lever fast egentligen drömmer. Hade en mardröm inatt om en kille jag haft sex med. Han hade tagit livet av sig och jag blev jätte ledsen när jag hörde det. Skumt, undrar vad det kan betyda... Måste sluta röka.. Mycket man måste sluta med, önskar jag kunde börja med saker istället. Nä nu ska jag röjk Tjipp Tjipp

2 kommentarer:

  1. hm, ja vi kollade ju på porr och blev kanske sugna hahah. har också ganska vaga minnen men fint vare :D :**

    SvaraRadera
  2. HA HA HA HA ja visst ja porren hade jag glömt :P love u babe

    SvaraRadera