måndag 8 november 2010

Men tjenare lr nå

Hmm kommer icke ihåg när jag skrev senast.. Har haft en väldans full helg. Och du menar jag att jag har varit full ja. Fredagen spenderades först hemma hos Molly med sepekatt & Barso. Sen tog vi oss ner på staden, ick så spännande. Jag & sepe prata med finsk brytning men var då satan så svenska som man kan bli.. Hitta efterfest UTAN alkohol så gick hem istället. Vafan ska man ha efterfest för om man inte har nå alkohol? Dom var inte ens liggbara så man ba NÄ tack. Lördagen tog jag mig till Molly, drack vin och kolla på Human Centipede. Den var faktiskt inte så vidrig som jag hade tänkt mig. Sen drog vi ner på krogas. Jag hitta en kille jag haft funderingar på innan och började sakta smida ut planer på hur kvällen skulle sluta.. Fick haka på dom på efterfest hemma hos min framtida erövring och Tjoho han föll för min otroliga charm och lät mig spendera natten i hans säng.. Mysigt värre då jag inte legat på närmare 50dar tror jag.. Hur som helst vart det mys på morgonen och fick sen skjuts hem.. Självklart drog han till norge igår så nu lär man ju inte se honom på evigheter, tror dessutom inte att jag är hans typ någonstans så lär ju inte höra av han heller.. Men men.. Fick dessutom punga ut på 150spänn på akut p-piller då jag självklart hade förträngt det faktum att jag lagt av med p-piller. Sen är han säkert en cp hora som legat runt med halva stan redan så jag måste gå och testa mig för diverse könisar så att jag inte blir steril om jag nu någonsin tänker skaffa barn, suck.. Var på besök hemma hos Moll idag oxå. Känner mig alltid välkommen där, och det är så satans skönt. Typ som ett andra hem fast ändå inte. Visst ja i sommar ska jag, Moll & Skrubbis bo i husvagn på BÖDA camping, låter inte det som en strålande idé så säg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar