måndag 22 november 2010

Men bläää

Fan va vidrig jag känner mig idag. Uppsvullen som FAN då jag slarvat med den där satans förstoppnings sörjan jag ska dricka 2ggr dag. Oduschad, orakad och väger typ 3kg mer än innan jag började med seroquelen. Ghaaa hatar att äta nu för tiden men gör det ändå i ren tristess. Pratade med senaste ragget F på fb igår.. Kändes bättre denna gång, gav han t om mitt mobil nummer och tyckte att han skulle höra av sig nån gång. Får väl hålla tummen på att han gör det också. Var förbi Rob igår oxå. Fick en kopp kaffe och 1500kr som jag i princip gjort av med idag då jag varit i birsta med Matti. Hata jul.. Men fick några julklappar inhandlade i allafall. Pratade nyss med min farmor på 88år i telefon. Hon är ju bara så underbar i love her.. Kunde inte sova igår natt kom jag på. Låg och vred och vände mig i säkert 3timmar innan jag till slut däcka av. Imorse vakna jag först vid 8 av att min chef försökte få tag i mig.. Lr hur att man svarar då, jag sover!!!! Skippade hur som helst mötet hon skulle ha med mig på. Tycker att man borde få bli förvarnad några dar innan om när/hur/vart.. Ja ja idag är det måndag tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar