onsdag 10 november 2010

Ilska omsluter mig

Har varit fitt förbannad idag.. Lögner efter lögner kläcker den där skotten ur sig.. Ghaaa blir cp lr nå. Har annars sovit, fikat med Matti, varit på bolaget och inhandlat 3l vin som jag inte vet när jag har tid att dricka upp.. Köpt ciggaz, köpt ingredienser till köttfärssås som jag inte orkat göra, pratat i telefon.. Väldigt slapp dag. Iförrgår våttorkade jag golven i min lägenhet, hade nog inte gjort det på minst ett halv år(fresh tjej i know) Men nu är det gjort. Fick min vänförfrågan accepterad idag av killen jag hade fun med i helgen. Han hade dessutom svarat på mitt mail och hållt med om att det varit nice=) Tjoho halva inne, NOT! Kan ju alltid hoppas på lite framtida mys med han dock. I girl must have some dreams.. Imorgon blir det återigen nattpass 17-08 samt lördagnatt. Nu funderar jag på en dusch och sen njuta av knarkpåverkan av medicinen. Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar