söndag 14 november 2010

SMÄRTOR FRÅN HELVETET

Ghaaa blöder igen.. 2 veckor sen senast men min kropp är utvecklingsstörd och vill tydligen dränera mig på allt satans blod i kroppen. Kom hem från jobbet imorse runt 9.. Sov tills halv 4. Drömde drömmar om missfall.. Detta betyder enligt min drömtydar bok att jag är olyckligt kär.. Kan stämma. Hade Matti här på filmkväll, svulla godis för andra dagen irad.. Reminder: SLUTA ÄT GODIS FÖR HELVETE! Har ont i magen och ryggen som bara den. Borde ringa Vårdcentralen lr nånstans och fråga vad som är fel med mig. Räknade hjärtslagen igår efter att medicinen börjat värka, hade 47/minut. Inte konstigt att jag blir yr och tappar motoriken. Ja idag har jag lyckats med konsten att limma ihop 2fingrar och ändå lyckats använda saxen. Det du. Annars vart jag kallad HIVsmittad hora i lördags, vart utslängd från krogen då jag skulle döda Rob. Lyckades dock sparka på honom. Bad dock om ursäkt för det senare när jag och sepe vart inbjudna av krogägaren på vin när alla gått hem. Pratade då med Rob om allt fast jag minns inte så mye av samtalet ha ha . Fick iallafall 500kr av honom så nu ligger skulden på 2000kr. Så nu ligger jag bara ute med 2000+1000+700=3700kr. Tjoho money can buy love. Är nu ledig tills på onsdag natt. Visst ja jag stal kepsen av killen som kallade mig diverse saker och stampade på den x antal ggr. He he jag växer aldrig upp. Idag är det farsdag och jag har grattat båda mina pappor. Nä nu har jag så ont i magen att jag måste lägga mig ner. BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar