lördag 27 november 2010

Ha ha what a day what a day

Jobbade till 5 igår. Drog hem, fixade iordning mig sen bar det av till Jojjas mamma då Jojja är hemma över jul!! Drack vin och umgicks, sen kom Molly & sepekatt över. Taxi ner på staden. Smsade med F från senast tjoho. Vart arg då han slutade svara.. Efterfest hos Barso med Skrubbis, sepe, Ida, en Daniel & 3 Lassie vovvar vid namn Mateus, Isak & Lucas. Hångla med Barso, mys. Drog hem med Sepe & Daniel runt 6 på morgonen. Hitta vilsen kille längst E4an klädd i t-shirt. Förbarmade oss över saten och tog med han hem till mig. Karma kontot är snart fullt. Drack te och Skrubbis D försökte sig på att göra grahams pannkakor. Kolla thai vídeo typ 1000ggr och dog av skratt. Sov alla 4 i min säng. Somna runt halv 11-11 på morgonen. Vakna halv 3 med endast Skrubbis kvar i sängen. Skratta så vi dog åter igen. Hade fått sms av F, han hade strulat bort mobilen igår.. Ja ja smsade vidare idag och kom fram till att vi ska ses.. När tänkte jag höra av mig om imorgon. Sitter nu på jobbet.. Trött som ett as och tänker sova. BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar