onsdag 17 november 2010

Att inte veta

Vet inte vem jag är.. Vet inte hur jag mår lr vad jag känner längre. Undrar vad livet egentligen ska gå ut på? Barn? Hitta någon att dela livet med? Om man inte kan se sig själv göra dom sakerna då? Om man måste peta mediciner för att överhuvud taget kunna kliva upp ur sängen på morgonen, är det värt det? Vill känna livsglädje, vill kunna känna riktig glädje utan mediciner. Vill vara bra. Vill kunna ge av mig själv på ett bra sätt. Vill låta andra se mig som den jag borde vara. Drack igår med Molly, sen mötte vi upp Barso & Skrubbis på Bittens. Efterfest hos Barso, har dock väldigt vaga minnen från det. Kommer inte ens ihåg hur jag tog mig hem. Vaknade idag till ljudet av en satans borr som sen höll på tills jag fick Matti att hämta mig. Bilning kallas det tydligen och det är självklart badrummet i lägenheten ovanpå min som har vattenskador IGEN.. Hata Härnösandshus och deras jävla sketna hus.. Sitter nu på jobbet, jobbar sista passet för veckan lr ja sen är jag ledig tills torsdag nästa vecka. Kul att man har nada pengar att göra nå för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar