söndag 21 november 2010

Jaha då sitter jag här igen

Blää sov till typ halv åtta på kvällen igår.. Idag vakna jag halv 2. Är så trött och förvirrad. Drack i fredags fast jag inte skulle. Molly köpte vin åt mig så jag satt där med henne & sepe. Sen vart det krogen, Bittens då jag är portad på Svenssons till nyår. Ghaa så typiskt. Men men första gången på dessa 11år som jag blivit portad och förhoppningsvis sista. Rob ska höra av sig idag angående pengarna, får se om han gör det dock. Blir inte förvånad om han RÅKAR glömma lr har tappat bort mobilen igen. Idag fyller min fd storebror 30år. Tänker inte höra av mig, finns ingen mening då han hatar mig. Så grattis mamma& pappa på 30års dagen istället! Är ledig tills torsdag har ingen aning vad jag ska hitta på. Nu har jag 2000+750=2750kr utlånade. Och kanske har en hundring på mitt eget konto att använda. Så Rob får fan höra av sig tack. Visst ja hångla med Madicken i fredags. Hon var full och hade sin pojkvän inne på krogen men tyckte att det var en väldigt bra idé att hångla upp mig. Söt tjejen. Var hundvakt åt hennes söta Tequila häromdagen, liten vovvsing typ Jack Russel och nån annan ras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar