onsdag 24 november 2010

Men jag dör av fucking tristess

Ghaaaa. Har idag gjort följande... Vaknat av att Ninna skickade sms. Drack proteindryck, ringde upp Ninna och gav henne förslaget om att komma hit på kaffe & cigg. Hon nappa och spurtade hit med sin lilla bil och följande 2-3timmar satt vi och hinka kaffe & kedjerökte samtidigt som vi pratade om diverse skitsaker mellan himmel och jord. Sen följde jag henne till bilen, fick en present, tjoho, tog mig ner i källaren, bokade tvätttid 17.00. Gick hem, öppnade presenten, tjoho, åt en paj, kollade nätet, prata i telefon,  la mig i sängen och försökte sova GICK INTE! Låg i ca 2 timmar med en kudde över ansiktet och försökte tvångsova utan resultat. Ghaaa upp prata med Jennie, gick ner i tvättstugan och slängde in 2 tvättar, hade huvudvärk, tryckte i ren ångest en toast med fett mye ost och sitter nu här med huvudvärk, uppsvälld mage, ångest över matintaget, panik över hur lite det finns att göra samtidigt som jag är så satans trött att jag skulle vilja lägga mig ner och sova tills nästa vecka. Men näää då kan man inte ens somna.. Visst ja jag ringde faktiskt Vc och fick en tid nästa vecka för att kolla min inflammerade årmhåla.. Ringde även och fick prata med en läkare på psyk angående medicineringen/magproblemen. Han skrev ut mer äcklig sörja som jag ska peta och tyckte inte att vi skulle röra medicinen. Mä kommer att hinna dö av gasförgiftning innan dom fattar att min kropp är utvecklo. Fan nu måste jag ta mig ner till tvättstugan IGEN!!! Gråter för att jag är tokig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar