torsdag 11 november 2010

Idiot

Detta fick jag av skotten, skickat från hans dator: Your money will be paid at the end of the month. I did not see the message untill now sorry i was not home as i was at lernie. Då skrev jag att jag kommer att gå till polisen det första jag gör imorgon. Men hallelujia då ringer det från hans mobil.. Jag tryckte upptaget och skrev att jag jobbar och varken har tid lr lust att prata med honom. Ett mirakel, helt plötsligt kom mobilen fram lr vadå? IDIOT!!! Får jag inte mina pengar i slutet av månaden så går jag fan till polisen. Usch vad ilsk jag är.. Ja visst ja, jag kexa blod innan TJOHO tror jag ska ringa vårdcentralen imorgon och be dom kolla vad felet är.. Satans mediciner. Hata biverkningar. Vill träffa helgens erövring igen.. Älska att inte tänka på Rob längre mer än på ett hatiskt sätt. Prata med min fina lillasyster nyss. Underbara människa, fattar inte hur något så fint har kommit ur min släkt.. Åker ner till henne & Vicky den 9e december inför bröllopsfesten. Ska bli sååå kul att bara vara under en helg i gott sällskap. Reminder: Köp alkohol till festen. Fan det smakar blod i min mun.. Kommer dö av blodbrist lr nå under natten på jobbet. Nä nu ska jag nog tagga ner och vila inför morgondagen. Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar