torsdag 28 oktober 2010

Bobby wants to live

Fan börjar misstänka att det är när jag mår för bra och dessutom berättar om hur bra jag mår som Bobby hittar hem igen. Han verkar livnära sig på min livsglädje för tillfället. Mådde ju så bra tidigare idag, var på psyk och berättade om hur bra seroquelen funkar- Mötte sen upp sepekatten och tog en runda på erikshjälpen och sen på stan. Kom till jobbet 30min för tidigt, hade en krampande brukare att ta hand om, städade, såg på spencer och vart totalt deppad. FUCK må bra ego. Kill Bobby. Molly tyckte att vi skulle göra en typ funeral för honom men vafan då kommer han tillbaka.. Vet inte hur jag ska hålla honom borta. Vill känna närhet och ömhet. Vill vara älskad. Känner bara tomhet och hopplöshet. Vill vara glad åt det jag har, har ju så mye egentligen. Kanske är nervositet inför morgondagens resa till sthlm som spökar bara.. Blää make me beautiful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar