onsdag 27 oktober 2010

Fy fan




Idag har inte varit en bra dag. Vaknade full efter gårdagens festande hemma hos Molly. Kunde knappt stå på benen men till köket och medicinen var jag tvungen att ta mig. Har petat en 10a sobril oxå. Fan varför mår jag alltid så satans dåligt dagen efter? Vägrar dock sluta dricka, är ju såå skönt att bara flumma med mina älskade. Hade ett missat samtal från dolt nummer idag. Visade sig att det var Rob som ringt (han ringde igen seeeenare) Vi pratade i typ en halv timme om diverse och han bad faktiskt om ursäkt för sin fylle ringning och vad han sa dagen efter. Kändes skönt att prata med honom. Vet inte varför jag tycker att han är så intressant och jag vill inte riktigt släppa honom helt än. Ja dessutom måste jag ja ha mina penningar tbx. Nä nu kallsvettas jag som en tok så jag måste lägga mig kvickt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar