torsdag 21 oktober 2010

Jobbar natt.. Gårdagens kväll spenderades hemma hos Molly med 3 liter rödtjut som vi så fint drack upp. As mysigt, bara 2 flummiga vindrickande/rökande tjejer i varandras sällskap. Vart nog ganska full då jag har vaga minnen av att jag gick hem till Annikas hus någon gång under natten. Dumma sms skickades även, ghaaa. Vaknade i morse med ångesten från helvetet som bara kunde dämpas med en 5a sobril.Pust. Men men idag är en ny dag och snart ska jag få besök på jobbet av Ullis då det är nytt avsnitt av criminal minds kl 21. Tjoho i´ve missed u Spencer Reid!!! Hade skeva drömmar inatt om en kille som bor istan. Han satt naken på toaletten och jag råkade öppna. Vart ett väldans pinsamt moment innan jag insåg att oj fan jag kanske ska stänga dörren igen.. Sen ville jag ligga med han.. Måste ligga. Över en månad sen nu.. BoB SAGET :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar