söndag 24 oktober 2010

Bakis söndag

Började dagen med att peta en 5a sobril. Muppig Rob hota med att lämna min dator & boxer hos grannen.. Grrr ringde upp. Fick tillbaka grejerna inklusive gardinerna jag gett honom. Och 500spänn så nu är han BARA skyldig 2500kr. Gårdagen spenderades först i birsta med Matti köpta as skön huvtröja i strl XL på erikshjälpen dom öppnat där. Hem drack en flarra rödtjut i min ensamhet och ägde. Sen ner på krogas. Dansa drack och bara var lycklig. Kom hem och fylle åt som en liten gris. Hitta ingen att ligga med, typiskt. Dagarna utan sex bara blir fler och fler. Idag vart det storhandling på coop med snälla Matti. Sen gick jag hem till Jojjas mamma och lämna tbx nycklarna och fick fin present. Tavla med en budda i som ska skydda mig sa Annika. Hon är en fin mamma hon. Ahh skickade pinsamt meddelande på FB till en kille jag tycker är het. Ha ha hoppas han dissar det.

Så här går det när Bobby är full

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar