fredag 15 oktober 2010

Har hittat ett av mina försvunna inlägg

Skrevs 10 oktober
Back at work
Fiii fan va bra jag är. 2a dagen på jobbet idag. Har kravlat mig upp innan 7 2 dar irad och jag är sååå satans trött, men till jobbet har jag tagit mig. Brukaren är snäll och tittar på spöket Laban medans jag internetar. Har hållt mig ifrån skotten sen i torsdags? Bra ego bra. Funderar starkt på att köpa han en biljett till skottland med pengarna han ska ge tillbaka så jag slipper honom för gott. Skulle vara ett problem mindre och det skulle lätt vara värt pengarna. Men men så kan man väl inte göra.. Jojja är i stan några dar framöver hon sa att vi skulle umgås ikväll efter jobbet.. Får väl se hur pass vaken jag kan vara. Pincetten ska definitivt användas flitigt!! Pappa är nu i Tunisien med min 90åriga farfar och med min ena faster Gittan. Farfars dröm var att få åka tillbaka till Tunisien då han inte varit där på många många många år. (dom bodde där när pappa gick på högstadiet? lr nå sånt) Så i 90års present fick han erbjudande att åka dit och nu är han där. Farmor sitter dock inte solo utan har sin syrra på besök. Vill åka och hälsa på!! Ingen bil dock och bussen är så satans dyr och man måste göra så många byten och det HATAR jag. Laban har önskat sig en bok med fiskar. Dö Laban. Saknar min brorsdotter Tova.. Hon är så fin och orörd och förhoppningsvis ovetande om alla problem som finns i hennes närhet. Finare tjej går inte att hitta. Skickade ner en Musse Pigg "docka" åt henne men jag vet inte om hon tyckte om den. Är inte medräknad i hennes liv längre men jag tänker på henne. Börjar inse att jag inte kommer att få nå egna barn. Men det kanske inte gör så mye. Skulle nog bara sabba ett barn, göra det lika skadat som jag själv. Undrar om jag ska skaffa katt trots allergin och ångesten över att jag inte är tillräcklig. Kanske klarar det denna gång. Lr inte. Fick en välkommen tillbaka present igår av alla mina jobbarkompisar/vikarier & brukare med pappa. Kanske redan har berättat det? Hur som helst kommer bild sen men det var en jätte fin växt i kruka med nån ros och nå fint krimskrams. Älska medmänniskor sometimes. Saknar glädjen i att bara vara.. Igår efter jobbet var jag duktig och gick hem, käkade, duschade, såg på The Hole(vhs), tog min medicin och somnade. Oh btw så ska jag ner till sthlm på Harmoni mässa sista veckan i oktober med mamma. Kommer bo hos mina älskada Ida/Vicky/Danny & Aladdin. Vill aldrig lämna dom, underbara älskade. Sen har jag nu även fixat både tur/retur resa ner till sthlm i december när jag ska på försenad bröllopsfest för syster & Vicky i nå hus dom hyrt över en helg. Längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar