fredag 15 oktober 2010

Ahh ett till från 6 oktober



Träffade läkare igår hade mammsen med som stöd.. Dom är inne på att jag är bibolär nu. Hmm fick medicin mot det som jag ska öka från 50mg-100mg-150mg-200mg upp till 300mg.. He he stod att alkohol och medicinen kunde göra en trött. Ohh ja.. Drack en flarra vin igår i gott sällskap av Molly, Sepekatten & Finnen med kniven med pojkvän. Sov tills 17 idag, tjoho trött check. Hoppas hoppas hoppas att denna medicin funkar. Ska börja jobba på lördag 8-17 fast blecv sjukskriven tills den 15e om jag ville. Så jag har ett sjukintyg som backup om det inte funkar. Rob har typ dumpad mig verkligen nu. Ghaa vill ju ligga för helvete. Vem ska jag nu ligg med? Gjorde listor igår med Molly & Sepekatten om hur våra framtida män ska vara. Helt ok kriterier, han får dock inte ha några :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar