tisdag 19 oktober 2010

Being ego

Jobbar natt 17--------08. Krampandes brukare mestadels av kvällen, skippade badet. Spenderade dagen efter hem till gården med att umgås med Matti. Tvingade han till erikshjälpen som vanligt, hittade dock NADA. Sen dollarstore, fick en MEGA stor påse M&Ms av M. Tror han är en feeder, vill se mig äta mig själv till döds, typ. Bowlade med Molly & hennes syrra Melinda igår. Ego vann. Kul. Kändes otroligt bra att faktiskt göra något på riktigt. Inte bara vara i dimman av cigaretter och skumma stunder av lyckan att bara vara. Tror medicinen börjar avta lite. Känner inte samma känsla av lättnad. Men jag mår bättre, inget tvivel om saken. Får höra att jag låter annorlunda, att jag har ett annat tonläge. Hmm människor är galna. Insåg idag att det var en månad sen imorgon sen jag hade SAMLAG ha ha ha sååå fult ord VAGINA är oxå ett satans fult ord. FINGERPULLA HAHAHAHAHAHAHA. I love the word. Fler 14isar behövs i vår närhet. Vill ha alkohol, vet inte varför men jag tror jag behöver komma ifrån mig själv en stund. Har blivit mycket av mig själv den senaste tiden. Är fortfarande hus & kattvakt. Älskar att ha ett helt hus för mig själv.. Älskar att ha tillgång till tvätt/diskmaskin & alltid ha något att kolla på på tv:n då Annika har tv1000 etc etc. Kommer kännas hårt att behöva flytta hem på torsdag. Men men har varit en skön tid och jag ska göra det bästa av dom återstående. Nu ÄTA

2 kommentarer:

  1. har ju inga moneyz så smssvarar här: en månad och två dagar för mig :DD känns egentligen bra. men nästa helg så jävlar.

    SvaraRadera
  2. Ja nu satan ska det bytas kroppsvätskor :P

    SvaraRadera