måndag 11 oktober 2010

Bye bye metrobloggen

Nu blir det inge mera metroblogg då fanskapet raderade alla mina inlägg jag gjort i oktober.. Så ikväll fick jag hjälp av min kära vän och partner in crime Molly att skapa denna blogg(molly gjorde allt jobb) Tack Moll & tack för kaffet!!!!
Går nu på 300mg Seraquel om dagen(det skulle jag redan ha berättat om, om inte bloggen hade slukat mina inlägg) och det känns fan så otroligt mye bättre nu i huvet på mig. Är dock väldigt trött konstant, men har ju bara petat pillrena i drygt en vecka så biverkningarna kanske går över med tiden. Har t om börjat jobba igen efter ca 5veckors sjukskrivning. Go Ego! Hoppas bara försäkringskassan vill ge mig nå pengar. Fast ska ju få mitt löneök retroaktivt denna månad(hoppas) så jag kommer väl inte vara helt utan lön hur som helst. Ja ja nu ska jag glo på skräckfilm innan sängen. För den som är intresserad så är det här min gamla blogg: www.metrobloggen.se/mijas

1 kommentar: