måndag 25 oktober 2010

Men hallå

Jag är sååå snäll ibland. Hitta en sån där tuff korthållare på väg hem från jobbet som en stackars tjej på 17år tappat. I låg hennes bankomat kort, eu-körkort(hehe) och diverse clubkort typ kicks och lindex. Ska man tydligen ha i den ålderna, KOM IHÅG EGO skaffa! Hur som helst snokar jag reda på sessans nummer via hitta.se och ringer upp henne. Tjejen hade inte ens en aning om att hon tappat fanskapet. Hon vart dock väldigt glad, hon bara mååååste ha tappat den i lördags! måndag idag! Hon kom iallafall förbi och hämta den. Så nu har jag en VIP plats i himmeln vill jag lova. Pratade med styvpappan Birger idag, han berättade att han ringt för att säga upp Ernies djurförsäkring hos FOLKSAM/AGRIA? då han som sagt är dööö nu. Då visade det sig att dom hade gjort nå fel i systemet så Ernie hade en livförsäkring fast han var för gammal för en sån. Så nu behövde dom bara intyg från veterinären så skulle Birger få 5tusen bagis pga försäkringen. Tur i oturen måste man väl säga. Fick beröm på DC idag av den annars så stenhårda/ilskna B. Hon tycker att jag är duktig på mitt jobb och att jag har bra hand med min brukare TJOHO inte illa pinkat. Borde få mer löneök efter dessa vackra ord från en så hård kvinna. Kanske ska be henne pränta ner det på papper i blod så att jag kan stoltsera med dessa once in a lifetime ord för min chef. Fan jag jobbar inte på DC förrän nästa vecka och då kanske hon har förvandlats tillbaka till tha monster och vill äta mig levande istället. Ja ja orden får leva kvar i mitt minne och jag tänker ta fram dom i svåra tider och suga lite på dom som man gör med karameller, lr nja som man ska göra jag tuggar och sväljer dom fortare än ögat. Fan jag är uttråkad & så satans trött samtidigt som mina ögon hela tiden vandrar bort mot diskbänken och mitt vinställ som för ovanlighetens skull faktiskt inte är tomt utan som består utav en hel 49krs flaska rödtjut. Dricka? Sova? Gråta en skvätt för barna borta på semret? Lr böla en skvätt för Oliver i häktet?Mowhaha. Seee ya later

2 kommentarer:

  1. HAHHA! vi dricker för oliver imorgon :'D kom just på att jag ställt ditt rödvin i kylskåpet heh. lovar dock att det är precis lika kallt i mitt skafferi :(

    SvaraRadera
  2. Mitt rödvin? Har du shoppat åt mig baby?

    SvaraRadera