måndag 17 januari 2011

Men tjenare kungen

Måndag, har jobbat 8-17. Duktigt ego! Ledig tills torsdag 8.00. Har umgåtts mye med Barso på senaste.. Härlig tjej, har insett att ålder inte spelar någon större roll. Jag menar jag som fyller 65 i år och umgås med mina 20nånting flickor. Älskar dom hur som helst i all evighet. Är trött som fan, sover ibland för mycket, ibland för lite. Dricker alldeles för mye när jag väl gör det, men VET DOCK ATT JAG INTE SPARKADE PÅ ROB I LÖRDAGS som han påstår och har fått mig portad i ett år genom att säga. Orkar inte bry mig men gör det ändå, som vanligt. Satans Bobby. Vill skicka massa friskhetstankar till Molly som ligger hemma i feber! BLI FRISK BABY SNARAST I MISS U! Har köpt biljett ner till sthlm i april till min fru Jennies 30års fest. Ska bli fett kul, Jennie! Bjud in snygga villiga karlar åt mig tack! Annars har jag ett utslag på min vänstra handled som kliar som in i norden, även en konstig blåsa på mitt högra lillfinger har uppstått, typ som Jesus fast nä. Tror att det är HIV:en som spökar. ´Måste vara det, vad skulle det annars kunna bero på? Har tyvärr lånat ut min kamera så jag kan inte ta bildbevis, ni får tro på mina ord. Tänkte idag sluta med Lyrican men får hjärnspöken utan den, höll mig dock tills kl 18.30 utan. Nä nu ska jag kolla på film med temat HAJAR. Fick sånt satans sug efter lite flickor i bikinis blir uppätna av stora stygga hajar! Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar