söndag 23 januari 2011

Magen från helvetet

Ghaaa satans mage som håller på att strula hela jävla tiden.. Sitter på jobbet, ovanligt ICKE! Drack igår men palla inte ens att bli full då jag fick så ont. Tror att det är magkatarr, lr Hiv, vilket som. Vill ligga.. Hmm får inte ligga med den utvalda så måste hitta nå annat. Lr köpa ny dildo, fast det kostar ju penningar. Lånade dock ut 1500kr till pappsen häromdagen som jag får tillbaka den 15e, kanske kan ta mig råd då. Lr beställa min ryska hora och utnyttja den istället. Har dock en liten lägenhet och vet inte vad jag ska låta den husera då, kanske i förrådet. Men då måste jag först städa där, inte så mye utrymme just nu för en säng. Pratade med min farmor Mimmi igår, hon är tuff tanten. Hon ska låta 90åriga farfar Omar sitta själv en vecka i mars/april då hon ska ner till skåne. Ha ha älskvärd till döden. Blää mår illa och har redan kexat en gång på jobbet. Orkar inte mer, kommer att fräta sönder tänderna och få mer blodbristningar i fejjan om jag fortsätter så här.. Mä nu måste jag jobba, brukaren ska rakas & badas innan läggdags. Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar