torsdag 27 januari 2011

Ibland suger livet

Hatar att känna tomhet. Så ovant och meningslöst. Känner mig ledsen samtidigt som jag bara inte orkar bry mig. Ledig tills på måndag kväll och känner bara olust inför att spendera egen tid med mig själv. Har massa pengar men orkar inte ens spendera dom. Vill inte vara här samtidigt som jag inte vill vara någon annanstans. Är trött på mitt liv. Lr brist på liv. Fan glömde att hämta ut medicinen jag beställt till apoteket nu när jag ändå var ute och åkte bil med Matti. Äh tar det någon annan dag. Ska äta middag ute på Sams ikväll med diverse folk men just nu känns det bara som why? Hade Barso & Isak på besök igår kväll, såg Buried som Barso tagit med sig. Bra film faktiskt. Har bestämt mig för att vara utan alkohol denna vecka då magen är cp men ibland känns det bara som att jag vill supa mig redlös och bara glömma allt. Fyllde i alla papper som ska skickas in till Tobiasregistret så jag kan vli stamcells donator, glömde givetvis skicka dom oxå..

2 kommentarer:

  1. jag kan hjälpa dig spendera dina pengar :D på dig själv :D är skitabra på det!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha får ta en dag på erikshjälp så är dom slut :P

    SvaraRadera