lördag 29 januari 2011

Like a retard on drugs..

Men livet vad vill du mig?? Är förvirrad, över allt och inget. Trött, trött, trötter. Sover as kasst och drömmer drömmar jag inte vill drömma. Fuck. Idag är det lördag.. Har varit i Birsta med Matti, köpte, INGET av värde. Fick panik på sista affären vi skulle in på som var RUSTA då jag inte köpt en enda pinal på hela dagen så jag köpte en diskborste, CillitBang 2 för 29:-, en påse M&ms som vi sluka på vägen hem och en doftspray. Kul NOT! Ikväll ska jag troligtvis jobba som bartender på Amadeus med Barso om det nu kommer nå gäster, brukar va dåligt med det. Kan va kul, är dock lite nervös då jag inte jobbat bakom baren på hmm väldigt många år. Kommer inte ens ihåg hur man tappar upp öl... Men men Barso får lära om mig.. Suck. Behöver sova. Har varit nykter en vecka idag tjoho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar