söndag 2 januari 2011

Happy new year

Nyårs afton spenderades hemma hos Ullis & Erik, efter jobbet 8-17. Mådde sådär då det som vanligt skitit sig med karlar.. Var en bra kväll trots allt, hade kunnat vara bättre om Bobby hade hållit sig undan men vafan, han har väl rätt att fira nyår han med antar jag.. Har haft sjukt mye skumma drömmar inatt. Jag har varit påtänd, avundsjuk,arg, ledsen, jag har bråkat med folk och försökt fixa elektriska saker. Har hittat doftljus över hela stan etc. Fan jag hatar att drömma. Ska aldrig mer sova. Igår hade jag filmkväll med Barso & Nicklas. Såg paranormal activity sen höll Nicklas på att dö av skräck antar jag så vi fick aldrig se The Ring som vi ville. Sugigt värre. Har gått upp typ 4-6kg nu. Pendlar friskt. Måste börja sköta mina matvanor bättre. Typ äta mer än 1gång per dag.

Snygga Ego & Barso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar