onsdag 12 januari 2011

Hey HoE

Jobbar dag, dubbel bemanning men har släppt iväg min kära arbetskamrat Ingrid.. Hade Barso på besök igår, hon hade även med sig Julia en 12årig tjej hon tränar i tennis. Färgade Barsos utväxt och började att titta på The Ring innan Julia hämtades. Såg sen klart filmen med B och rökte några ciggas och snacka lite allmänt. Runt halv 12 vart jag solo. Kunde dock inte sova.. Tror jag kanske somna nån gång runt halv 4, sen upp halv 8. Tjoho lr inte. Har nog blivit av med Mats för alltid. Gjorde det jag alltid gör, pressar tills dom inte orkar mer. Det sjuka är att jag alltid mår lite bättre efteråt. Som att jag vet att det kommer att gå åt helvete hur jag än gör så det är lika bra att jag sabbar på än gång. Ja ja så kan det gå. Har börjat att få tvångstankar angående diverse sjukdomar igen.. Har speciellt siktat in mig på HIV som vanligt. Måste fan testa mig. Klamydia måste jag även ta. Hatar dock att ringa och be om testen.. Blir alltid utpekad som knarkare. Men vafan jag måste ju ta dom annars får jag aldrig ro. Är trött i själen. Fast mår hyfsat ändå tror jag. Funderar på att dra till Helsingborg imorgon, kan inte bestämma mig.. Kommer säkert gå på en 2000kr T/R. Hmm faen. Kanske är värt det.. Funderar även starkt på att flytta.. Kommer att dö solo om jag stannar här. Måste dock ta itu med studierna innan jag drar. REMINDER: Ring Komvux för HELVETE!!! Visst ja ställde in mötet vi skulle ha imorgon så nu är jag ledig tills på måndag.. What to do?? Har 3liter vin hemma i och för sig som jag kan sörpla i mig i brist på annat.. Tänker fortfarande på Rob.. Satan vad det ska vara svårt att glömma fanskapet, vill men samtidigt är jag rädd att han ska hitta någon annan. Inte för att det skulle spela honom någon roll att jag inte släppt honom än. Vill lixsom ha han kvar, som min gubbe fast jag vet att han är en idiot. Är väl mest rädd att jag skulle bryta ihop om jag hörde om honom och nån annan.. Vill inte känna mig oduglig.. Vill inte veta att någon annan är bättre. Bläää för känslor.. Over and Out

2 kommentarer: