måndag 3 januari 2011

Jobbar på typ

Sitter på jobbet, har precis stoppat brukaren i säng.. Var över med min gamla fet tv till Molly idag. Alltid kul när man kan göra någon annan glad. Börjar känna mig deppig igen.. Kan ha att göra med hela Mats grejen.. Känns aldrig bra att få veta att man inte är tillräckligt intresting för att lära känna. Men det är precis som att Bobby får näring när såna här saker händer. Är säkert han som framkallar alla sjuka drömmar jag har när jag borde sova. Idag klev jag upp 14.45 helt förvirrad efter nattens/dagens drömmar. Ghaaa. Vill inte ens jobba.. Fast hur ofta vill jag det nu för tiden? Typ aldrig. Skickade elakt sms svar till exet/Fågeln på nyår. Skrev -MEN DÖ! Fick till svar :-Då vet jag. Ha ha Bah va??? Har du inte fattat förrän nu att jag aldrig igen vill ha med dig att göra?? Idiot. Men men lär ju aldrig höra av han igen och det var det jag ville. Ska fira nyår igen med tjejerna imorgon. Hoppas jag mår bättre då så att jag inte sänker stämningen. Hmm bara 11timmars jobb kvar nu då.. Tjoho kan tiden gå fortare tack! Visst ja kollade upp hurvida man hittar en minigris att köpa, men insåg att dom fan inte är så små när dom är fullvuxna.. Vill ju att den alltid ska vara liten och behändig. men men får fundera vidare på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar