måndag 28 februari 2011

Sugiga liv

Fan tror medicinens inverkan har börjat avta.. Ghaaa känner lite overklighetskänslor och börjar känna hur humöret slokar.. Sitter på jobbet och vill bara härifrån. Vill och behöver vara hemma med katt, behöver städa Och tvätta. Behöver ta hand om mig själv. Fick snuska mig med Rob i fredags morse efter jobbat. Han ringde och messade torsdag natt när jag jobbade och tyckte att han kunde lämna dörren öppen åt mig. Yes mig behövde han inte be 2ggr. Traskade dit 8 på morgonen för lite sexning. Sen gick jag till Pelle för lite morgon kaffe och skitsnack. Senare fick jag Matti att köra mig till Coop för inhandling av taco ingredienser. Åkte sen till Mimmi och hade lite one to one snack och matlagning innan resten av tjejerna kom. Dom som kom var Molly,Barso;Sepekatt;Ronny & Johanna. Jag bjöd på tacon och Mimmi stod för lokal. Sen vart det utgång med tillhörande alkohol & dans. Lördagen spenderades först hemma i sängen då jag mådde skit efter att inte ha kunnat sova nå bra under natten. Sen vart det personalfest på Rik Assistans för Markku som gått i pension (inte alls avis). Drog därifrån runt 21 då jag skulle leka bartender på Amadeus med Barso. Var as kul då det faktiskt kom mye folk. Massa SÖTA små killar & flickor. Drog hem runt halv 3 och tog medicinen. Sov till 18.00 söndag kväll. Men men skönt var väl det. Köpte & åt sen massa onyttigheter och kräktes. Bra Bobby bra. Nu orkar jag fan inte skriva mer. Jo jag glömde. ROB ÄR CP SOM INTE VILL SVARA I TELEFONEN NÄR JAG RINGER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar