tisdag 22 februari 2011

Moi Moi

Skweii. Sitter på jobbet. Har kämpat mig igenom snart hela arbetspasset och kan snart kräla hem och dejta Jojja som är tillbaka från Malmööö. Kanske kan tvinga i henne lite vin oxå hehe. Igår hade jag Sepekatt Linnea hemma hos mig för lite Fear Itself tittning och kattmys. Köpte filmen för hela 300kr på MediaMarkt och kan än så länge inte säga att det var ett bra köp.. Fick iallafall tag på Bones säsong 4 för 150kr på Fyndlagret? i Nacksta, det var världens kap må jag säga.. Älska Bones <3
Idag har vi varit på både Rönngatan och skruvat & sen på Ringens DC. Tog en härlig promenad när vi sen kom hem och återvinnde. Fan va jag har varit duktig idag. En klapp på axeln Ego! Har inte hört av Rob sen jag träffade han på Svenssons i lördags.. Har skickat ett mess till honom men inte fått nå svar.. Bajs karl. Men men han hör väl av sig nån dag när han fått i sig för mye alkohol och vill mysa. Skulle vara tufft om jag kunde säga nej då.. Fast det lär ju aldrig hända. Känner Bobby allt för väl..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar