torsdag 24 februari 2011

Men vafan då

Barso kom över igår, drack vin, taxi ner på staden. Åkte hem typ 30minuter senare. Vaknade idag av att solen sken och att katten skrek. Har surt med ont i käften och halva ansiktet nu igen. Tryckte alvedon forte men det har inte hjälp än. Katten äter på sina hörlurar den fått av mig, kul. Ska jobba om ca 2,5timmar. Imorgon blir det taco fest med tjejerna. Ska bli kul, hoppas jag bara inte har ont still då. Är dessutom yr i huvudet, dock inte bakis, tog 150mg seroquel när jag kom hem igår beror troligtvis på det.
Har inte hört av Rob sen det missade samtalet, har messat honom men näää passar bara när det passar honom. Idioto! Köpte en turist bok om Paris igår. Tänkte göra en lista med saker jag vill göra och se innan jag och Matti åker dit. Vill åka typ igår men men den som väntar på nå gott. Skulle sluta röka igår, höll i ca 11timmar och då sov jag typ 10,5 av dom.. He he jag suger har none so over självdisiplin.. Ska bättre mig jag lovar med fingrarna korsade. Blää nu ska jag vila innan jag måste lunka upp på jobbet i sådär 13minusgrader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar