onsdag 16 februari 2011

Fläskläpp imorgon?

Så satans klantig som jag är slog jag upp en petflaska i nyllet/överläppen.. Har nu djupa sår i läppen, nice ego nice. Uppdatering av veckan: Fredags vart det fest hos Ronny med kniven, väldigt trevlig sådan. Utgång skedde och jag var trevlig mot Rob och skaffade ligg åt sepekatt. Lördagen spenderades full tills nästa fest började, då började bakisångesten krypa fram och jag tryckte i mig sobril. Ut på krogen och fick lite minnesluckor, men som alltid kan man ju se alla sina ångest fylle sms man skickat genom att kolla i skickade sms. Ghaaa hade terrat Rob som vanligt.. Sov till 20.30 söndags kväll. I måndags tog jag mig till syokonsulenten på komvux, självklart var hon sjuk och hade inte tagit sig tiden att meddela mig detta. Som tur var fanns en till som hjälpte mig med att söka en distans utbildning i MAPPHANTERING haha ha ska bli kul att se hur länge jag orkar plugga det. Tyvärr en kurs jag behöver för att senare söka administrations kurser. Ja ja annars är det väl lugnt med ego. Less på att inte få mysa med nån men har ju hittekatten kvar ett tag till.. Visst ja den har jag inte berättat om.. Djurhemmet frågade om jag kunde ta den i 3veckor så den slipper sitta själv i karantän.. Visst sa jag men ångrar mig nu stundvis.. Katten skiter ut lukter som jag inte ens skulle önska min värsta fiendes näsa!!! Sen vägrar hon låta mig sitta ifred någonsin. Får inte ens gå på toaletten utan att hon ska sitta brevid lr i knäet på mig.. Smått irriterande. Hon rev upp ett djupt sår på min arm igår kväll oxå när hon prompt skulle upp i knäet på mig när jag satt i enbart t-shirt. Nu ligger hon tyst och snäll iallafall.. Min läpp värker snyft.. Och mitt hjärta.. Och mitt huvud.. Såååå synd om mig typ alltid. Är ledig tills på tisdag nu. Kommer kräkas av tristess redan imorgon. Fan
Här är katt & ego. Är det din så kan du väl pallra dig hit och hämta den!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar