onsdag 9 februari 2011

Men hej du!

Onsdag, har varit och lunchat med chefen på kontoret. As nice, dom hade köpt in en 12bitars sushi åt mig helt for free tjoho. Fick lätta på mitt hjärta och berätta att jag på måndag ska träffa en studievägledare för att söka distans kurser så jag finally kan börja plugga administration. Tjoho ska bli bra det. Fast jag känner mig som en lågstadie unge i huvudet när det gäller plugg, hoppas jag kan lära mig´ändå. Köpte fin present åt mig själv idag
Ett sånt där sött huvud man vattnar så växer det ut gräs som man kan trimma hahaha
Igår började jag med Recrea för mitt androgyna håravfall. Hoppas hoppas hoppas att det fungerar så jag kan ha kvar mitt hår några år till iallafall. Kan dock ta över 4månader innan man får nå resultat. 2ggr om dagen måste jag smörja huvudet med medlet, kul jul. Men men funkar det är det väl värt det. Hmm hade Barso på besök igår, klippte henne lite, sen såg vi 2filmer som jag redan glömt namnet på.. Har fört över mina mobil bilder till datorn nu, lägger upp några lite random så där, ENJOY

Hade fin dag med Skrubbis, porr, cigg & alkohol

Fy fan, sa ju att ugglor är evil


Min fasters coola händer

Danny i Hello Kitty klänning

Min 7åriga boyfriend Hampus med katt Dexter

Min fina struts jag adopterade

En fin höst dag i sthlm

1 kommentar:

  1. ja HOPPAS att det funkar :D då ska vi kasta med håret hela sommaren!

    SvaraRadera