onsdag 23 februari 2011

The return of the scottish man

Ha ha självklart fick jag mess av Rob igår kväll, han tog dock sån lång tid på sig att svara på smsen han fick i retur så jag gav upp och somna. En halv timme senare hade han ringt men jag svarade inte. SCORE lr nå. Idag har jag dejtat Barso på staden, käkade lunch på Rutiga och gav henne en present som jag visste hon ville ha. Avbrott. Barso ringde och tackade för presenten. Var idag med på nån marknadsundersökning på stan om chokladaskar. Fick som tack en ask. King, äter dock inte sånt just nu.. Men man kan ju alltid spara till ett senare tillfälle. Träffade Ronny/Annika med kniven på stan så jag fick trevligt sällskap hemåt. Nu sitter jag hemma och väntar på att få träna med Matti. Beach 2011 here i come.!!

Ego med sin ask + konstiga katten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar