söndag 6 februari 2011

Mitt liv, min sorg

Meningslösheten omfamnar mig.. Fattar inte vad livet går ut på. Fattar inte varför man måste jobba, vara vaken, äta, verka glad, umgås med folk. Spelar lixom ingen roll längre. Varje vecka känns likadan. Samma oroande känslor av att bli sviken och sårad. Vill att allt ska kännas enkelt, vill kunna göra sakerna jag borde göra utan veckor månaders uppskjutning. Vill känna att jag är uppskattad, såsom jag uppskattar folk i min närvaro. Vill se en framtid värd att vänta på. Jobbar natt, sitter och lyssnar på en leksaks tvättmaskin som snurrar runt runt och filmen spöket Laban i bakgrunden. Som vanligt, var hemma igår hela dagen utom när Matti körde mig fram och åter till Coop för inhandling av b la M&Ms. Vaknade med hals/öron ont igår därav hemma kvällen. Åkte till Kramfors med Barso i fredags och köpte hårfärg, käkade på Träffen och blev sen hämtade av mamma. Åkte till bollsta och fick mysa med hundarna och katterna innan vi tog bussen tillbaka till stan. Hem fixade iordning oss och drog sen till Molly för förfest. Drog ner på Bittens senare på kvällen, men det var lugnt ute. Fick dock inte komma in på Svenssons då Rob inte sagt till vakterna att jag numer är lugn. Rob "sov" hos mig i tisdags. Var trevligt, saknar honom på ett sätt jag inte själv kan förstå. Ja ja nu ska jag göra lite nytta på jobbet tjipp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar