tisdag 15 maj 2012

Spank you life for today

Hade nervbryt igår då min kära mor hade lovat mig att haka på till doktorn men så passande hade "glömt bort" att hon lovat. Gick ditt själv, böla, ville slå på henne lite henne då hon såg ut som nå avdankad kräldjur med fettigt hår och ca 50kgs övervikt som dessutom hade mage att fråga :- Har du provat naturläkemedel?
Satans apa. Sen påstod hon att jag inte kan ha Adhd då jag har ett jobb som jag kan sköta. Men bipolär, det trodde hon att jag var. Fattar ingenting längre. Varför kan dom inte bara bestämma sig? Ska kanske få akut ect i svall men när i såfall är en annan fråga. Fick dessutom ny medicin mot depressionen som förhoppningsvis hjälper så jag slipper elchocka mig duglig. Sitter hur som på jobbet nu. Har idag spenderat några timmar i Jojjas sällskap. Först drack vi kaffe på torget, sen spana vi kläder på H&M och sist gick vi hem till hennes & Lillis nya lägenhet och drack mer kaffe och käka chokladgifflar. Är sjukt nervös inför morgondagens möte med HAN. Varför kan jag inte bara få må bra så hade det här inte varit nå att nojja över?? Satans jävla skit gener man fick. Visst ja blir nog inte nå skåne för mig på torsdag.. Tror inte jag pallar sitta där i en vecka om jag ska må dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar