söndag 6 maj 2012

FuckFace

Åter hemma igen i min sunkiga lägenhet solo och ledsen. Blev hämtad av mamma igår och sov hos henne ute i Urskogen. Skulle med och hälsa på Mimmi& Omar idag men insåg att jag inte palla följa med. Stannade istället hemma med djuren. Tog lång promenad med vovvarna och låg sen i soffan resten av tiden tills mamma & Birger kom hem. Kände då nästan som tvång att jag måste åka hem NU. Mamma förstod och skjutsade hem mig på en gång. Så nu sitter jag här, igen. Svalls doktor Hans ska ringa mig på måndag och meddela mina labbresultat samt svaren på EEG testet. Känns fånigt då dom inte lär visa ett skit då han inte hört av sig sen i mars. Har lovat mamma att ta upp ECT med honom. Tror dock att jag redan gjort det men det finns inte så många alternativ längre då jag inte kommer att palla en till sommar med att leva såhär. Helt skadat att man kan ha dessa känslor som jag har periodvis. Skulle lätt ta cancer istället för denna såkallade sjukdom. Då hade iallafall folk förstått sig på min sjukdom. FAN fan fan faaaaaaaaaaan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar