måndag 7 maj 2012

Fångad

Labb & EEG var normala. Kul för dig ego. Då måste du ju uppenbart vara fullt frisk och bara inbilla dig att du inte mår bra lr hur? Allt tar tid, tid som jag inte är villig att uppleva mer. Vill att detta ska vara slut. Vill inte känna allt som jag känner. Vill tycka om mig själv, vill inte behöva trycka sobril hela dagarna för att klara av att andas och vara jag. Vill inte vara besviken på människor som inte kan acceptera lr förstå mig. Vill inte hata mig själv för att jag inte bara kan släppa taget och gå vidare. Är så trött på det här livet. På att låtsas vara glad och okej för människor bara för att dom inte ska döma ut mig som ett labilt psyko. Fast det ryktet har jag väl redan tack vare me myself and i. Jag vet att detta bara är en "period" som säkert kommer att gå över inom några månader men jag orkar inte längre. Vill inte vara denna person som folk tycker illa om. Vill vara frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar