fredag 4 maj 2012

Seriöst

Ibland fattar jag inte varför jag gör vissa saker.. Gick in på historiken på datorn på jobbet och sökte på mitt namn. Varför vet jag inte, har aldrig gjort så förut. Vad poppar upp då för någon anledning om inte en del av nå inlägg på fb som en viss person skrivit om mig. Nåen frågar: hur gick det med mija btw? Hon är helt sjuk i huvudet. Har sagt åt henne att inte ta kontakt .. Sen kunde man inte se mer vad som skrivits. Kul, inte alls. Varför kom det fram? Nå jävla tecken på att jag inte ska kunna få vara lugn och okej en stund? Dör lite mer inombords av att veta att han sprider åsikten han har om mig. Är ju inte sjuk på det sättet han säkert berättar om för andra. Fan orkar verkligen inte med det här oxå. Ska jag behöva oroa mig över vilka han känner och vilka han har berättat för? Har aldrig sagt nå dumt om honom, inte ens fast han skickat ett sånt otroligt grymt sms till mig och som fått mig att gråta blod. Helvete vad jag vill dra tillbaka tiden. Vill inte vara med längre. Om folk bara visste hur svårt det är att vara jag varenda dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar