tisdag 11 september 2012

Gnager av mig benet

Tillbaka i staden. Stressar runt i Norrland som en orkan. Fick ett cp ryck igår och tog biljävla volvon och spontan drog till Näsåker för att besöka släkten. Det vill säga Mimmi& Omar, faster Tatta & pappa Janne. Vart att jag blev medbjuden på den redan planerade middagen ute i Sörmoflo. Ja ja fick leka chaffis åt M & O men det gör ingenting då dom är så satans söta. Satt där ute och var nykter och snorig (har legat sjuk sen i lördags) i ca 3 timmar. Skjutsade sen hem dom söta äldre och fick som vanligt en slät, nästan som ny pressad fem hundring av Mimmi <3 Tack älskade farmor.
Sen höll jag på att köra ihjäl mig ca 1miljon ggr då jag kör as kasst i mörker och ändå skulle ta mig till Bollsta då jag MÅSTE se till att katterna lever, är feta och får sova inne nån natt ibland om dom vill. Dom levde, jag lever it´s a miracle. Idag tog jag volvon till erikshjälpen i k-fors. Hittade inte ett jävla skit värt att lägga pengar på. Så jag tog min nyfådda femhundring och tankade bilen istället. För sånt måste man ju göra när man är bilägare om bara för 3 veckor. Sen körde jag hem till Mattis flickväns hus då Matti fyller år idag! Fick kramas lite med hans föräldrar som oxå var på besök och gav han Baltazar (professor) säsong 1-4 i present. Nostalgi vill säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar