måndag 24 september 2012

En sådan där dag

Då man bara vill hugga huvudet av sig själv då allting ändå går åt helvetet. Haft en skit dag på jobbet, fick sen lönebesked när jag kom hem och SJÄLVKLART så har dom strulat till det IGEN. Kollade då upp även förra månadens och ÄVEN den var det fel på.. Hur jävla svårt ska det vara att ge en anställd rätt lön och på rätt dag???? Blir helt vansinnig av sånt där.. Att måsta vänta på att någon annan ska reda ut något åt mig som skulle ha varit rätt från början.. Sånna saker får mig att gråta och gör att myrorna tassar omkring i mitt inre och jag kan inte göra ett skit åt det.. Träffar dessutom Skotten nu igen, lr ja nån gång ibland. Kanske jag redan nämnt men jag är ju dement så jag får väl upprepa mig. Följde dock med Jonsson hem i lördags istället. Inga större minnen av natten och på morgonen var han som en duracell kanin. Blärk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar