torsdag 6 september 2012

Död åt Tengil

Under ytan igen.. Kämpar efter luft.. Han sårade mig igen i lördags. Skotten..Rob..
Fattar inte varför han inte kan hålla sig till sanningen för.. Varför säga saker och påstå att han inte vill ha med mig att göra när det är han som hör av sig i tid och otid hela tiden?? Varför såra mig och sen ringa mig mitt i natten bara 2 dar senare? Fattar inte vad han får ut av att ljuga om våran relation. Men säger han att han inte vill ha med mig att göra så ska han aldrig igen behöva ha det. Jag kan hitta nån annan att ligga med.. Men kan han? Ja ja sitter på jobbet iallafall. Mår skit. Sover så satans dåligt, värre än vanligt. Har haft mens/mellanblödningar sammanlagt 3 veckor dom senaste 4 veckorna tror jag håller på att förblöda.. Har ont i ryggen och magen och vill bara spy på detta liv just nu.. Är super stressad på det då pappa Janne är i Näsåker och jag borde ta mig dit men jobbar natt hela jävla tiden och måste på det åka till Bollsta och ta hand om katterna samtidigt som jag måste sova och ha ett liv.. Orkar INTE!!! Har på det 5 vänner som fyller år 11e, 15e, 17e, 18e & 21a. Ghaaa... Har idag dock fixat 3!!! av presenterna , 2 har jag beställt och hoppas hinner fram i tid. Blää vill inte sitta här har redan jobbat 30 timmar sen i söndags.. Lr ja nu har jag jobbat 33timmar.. Bara 12 timmar kvar.. Måste ringa Molly och diskutera morgondagens eventuella roadtrip.. Tjipp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar