tisdag 22 april 2014

Snart så

Skåne here i come!! Sista natten på jobbet innan vi drar till skåne på torsdag. Tar med mig Fredrik då han aldrig träffat min pappa lr ja inte min bror heller för den delen. Blir att tura till Helsingör på fredag & kolonihäng på lördag. Pappa har planerat han. Har haft ett par riktigt tuffa dagar nu då jag riktigt kännt att jag saknar mina mediciner. Livet är faktiskt jävligt mycket svårare att handskas med utan lyckopiller. Mina känslor är så mycket starkare nu och mer hmm oförklarliga med brist på bättre ord.  Klarar inte av människor som gillar sig själv mest av allt, blir så arg att jag kokar inombords. Tar sedan ut ilskan på helt fel personer. Reminder: var snäll Mija! Här kommer lite random bilder:


Ego & styvsyrrans (samt Zarahs) lilla knatte Felicia/Flisan som ville knäppa kort i lördags
Min fina surfplatta jag fick av Fredrik pryds utav brorsdottern Tova  
Ego(trötter) & Pixie(Ninna & Rasmus bebis) här ca 9timmar gammal född 8/4 kl:12.40 
Hehe Fredrik äter godis. Det gör han dock ofta så såhär ser han ut dagligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar