lördag 12 april 2014

April och allt det där

Tjoho. Idag har jag & killen varit och lunchat på stan för första gången tillsammans. Hittade min kära vän Ida (som jag dessutom hängde hela gårdagen med) & hennes kille Petter nere på Rutiga Duken så det vart en dubbeldejt. HÄRLIGT. Gårdagen spenderades med att kliva upp runt 8 för att sen åka och hämta Ida som var snäll och ställde upp som hålla hand sällskap då jag skulle ner på kvinnokliniken i svall för att göra cellprover igen. Hade tid kl 10. Gick as bra tack vare handhållaren. Hade nog typ spytt & svimmat annars då jag var livrädd efter förra koloskopin (googla om du inte vet vad det är) som gjorde så satans ont att jag lovat mig själv att ALDRIG göra om det. Jaja det vart av iallafall och det gick bra. Läkaren trodde inte att jag hade nå större cellförändringar.
Efter läkarbesöket drog vi till Birsta och skulle storshoppa. Men jag köpte bara en present till lillasyster & sen 5stycken 80tals glas som jag samlar på (hittade dom på Fyndlagret i Nacksta) Sjukt fin serie av åttakantiga glas & åttakantigt svart porslin.
Senare på kvällen köpte jag jordgubbar & tog med 2 flaskor vin till Ida som vi satte i oss utan nå problem. Dansade även afrika danser innan vi drog ner på krogen haha. Hade en sjukt bra dag igår. Ibland känner jag mig rätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar