tisdag 4 oktober 2011

Lika skadad som vanligt

Livet suger som vanligt. 10kg tyngre, förvirrad och ångestfylld. Börjar jobba 50% på torsdag. Känns helt åt helvete. Hoppades på att någon snäll björn skulle attackera mig ute i skogen senast när jag var hemma hos mamma och gick ut med hundarna. Säkert ett tecken på friskhet när man hoppas på att bli mördad ute i skogen. Älskar mina vänner men vill inte leva. Har en bror som hatar mig och en syster som vägrar svara när jag ringer. Life is great. Har iallafall äntligen fått en samtals kontakt på psyk. Göran Olsson? en trevlig gubbe som verkar förstående. Tänker dock inte ligga med honom. Hade med mig Lodis hem i lördags, niice, han hade en ny t-shirt denna gång och luktade fint. Rob är i skottland och återkommer om obestämd tid. Fick as fin present av honom när han var här på middag senast. Ja ja jag hade tjatat till mig den men ändå =)

Visst ja jag har ju även spräckt huvudet lite granna oxå. Med lite tillhörande hjärnskakning på det. Fast dom behövde bara limma ihop mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar