tisdag 11 oktober 2011

Men va fan då

Ghaaa hatar speglar mer än annat just nu.. Varför gör jag inte något åt mitt satans utseende för?? Strandad val är fan vad jag ser ut som nowdays. Bläää.. Får ligga ändå men HALLÅ!! Har killar inge kriterier hur en tjej ska se ut lr har jag en sååååån fin personlighet eller??? Blä jag skulle inte ligga med mig själv ens.. Ja ja. Doktor taffsare sa idag att jag nog kommer att överleva efter skallskadan.. Jaha då vet jag det iallafall.. Hade hoppats på en typ hjärnblödning som kan förklara mitt labila inre. Imorgon blir jag med Kisse igen. Han heter tydligen Jonas och är 5månader. Kan meddela att han redan fått nytt namn. PRINSESSAN och smeknamnet SESSAN. Blir nog bra det. Ska mata honom med köttbullar och sätta rosa rosetter på honom. Här är Sessan


Hade Jim här i lördags om jag inte redan skrivit det.. Hmm nollkoll. Vart as bra. Han stal med sig en rödvinsflaska från släktgrejen han va på innan som vi drack. Kolla film och rökte massa cigg inne och hånglade som ett par 14isar. Sen vart det diverse vuxenaktiviteter och fin prat innan vi slocknade. Vafan kan inte han vara några år äldre för? Lite visare och lite vuxnare? Hade nog varit perfekt då.. Ja ja hejdå

1 kommentar:

  1. Du är söt. Och katten gillar dig. Det ser man direkt;)Du är fin som du är fan. Så inte hata speglar. Viktigast är att försöka gilla sigsjälv, och enligt mig är det jävligt svårt. Jag hatar migsjälv iallafall. Kram d. AFX

    SvaraRadera