onsdag 21 september 2011

Försäkringskassan

Var på möte 10.00 FY FAN för att kliva upp på morgonen. Kunde inte sova igår pga ångesten som bosatt sig för gott i mitt inre verkar det som. As nice kvinna jag fick träffa iallafall. Känner mig dock som världens mest misslyckade människa som inte klarar av sitt jobb längre. Sen vad i helvete är det här med att alla ska dra upp min ADHD diagnos som nån ursäkt för mitt mående?? Dom satans medicinerna jag fått för adhd har ju inte funkat i långa loppet. Har bara blivit mer och mer deppad med tiden.. Klart att jag inte pallar göra vanliga saker när jag bara känner för att skjuta mig själv. Varför skulle jag känna för att diska då? Nä elchocker nästa om dom inte hjälper mig snart. Får skaffa ett bilbatteri lr nå och självmedicinerna mig själv till sans. Life, u suck!!!! U suck big time!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar