onsdag 9 mars 2011

Satans jävla helvete

Ghaaa trodde helt 100 för nån anledning att jag skulle jobba natt på lördag så jag tacka ja till att jobba på amadeus på fredag natt. Näää självklart var det fredag natt på detta jävla bygge och INGEN vill/kan jobba istället för mig. Vill verkligen jobba på krogen, får mig att må bra på nå skumt vis. Men nu måste jag tacka nej och hoppas på att dom kan få in någon annan istället. Känns skit. Rob hörde dessutom av sig inatt.. Jag svarade inte.. Orkade inte, medicinen gör mig som en zombie som inte ens orkar trycka på svara.. Pratade med han idag istället.. Han skulle ringa imorgon så kanske vi ska ses. Var och tränade igår med Matti, hade sen Annika & Linnea på besök då Annika ville bjuda på semlor hon gjort. Fint vart det med rosa grädde oxå. Hmm sitter och pratar snusk med en kille som hittat mig via Fb. Kul sitter på jobbet och pratar snusk och får betalt för det. Ska dock snart sätta igång med kvällens badning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar