tisdag 8 mars 2011

Everytime i close my eyes

Oki kom nyss hem efter att ha jobbat natt och sen varit hos Pelle och druckit kaffe. Fick 2 sms av Rob i natt, i det första skrev han:- Can we talk det andra typ 5minuter senare Jobbar du. IDIOT! Han fattar verkligen inte att han har blockat mig från sin mobil och att det då innebär att jag inte kan svara på hans sms mitt i natten. Blir fan less. Undrar vad det var han ville prata om 1 på natten en måndag. Uppenbarligen inget viktigt. Kommer inte ihåg när jag skrev senast men lördagen spenderades med Barso, film, kex & ost, popcorn & M&ms NIIICE. Söndagen vaknade jag typ 20.oo på kvällen, sjukt. Gick dock på tempo med Sepekatt innan det var dax för nästa dos medicin.
Lägger upp några bilder på Spiran min utvecklingsstörda jourhems katt

1 kommentar: