onsdag 16 mars 2011

I väntan på morgondagens resa till Hbg

Sitter på jobbet, äter godis men vill egentligen bara spy.. Vart utgång igår med Barso. Slutade med att Rob följde med mig hem för lite nattliga aktiviteter. Vart lite action idag oxå. Han stannade kvar tills efter 1 nån gång och då slog jag på The Haunting (VHS) som jag köpt på erikshjälpen för hela 2kr. Somnade dock så hann aldrig se klart den. Imorgon drar jag ner till Helsingborg för att hälsa på pappa & diverse people. Ska bli skönt att lämna stan ett tag. Jobbade på krogen i lördags. Jag & Barso fick 625kr var i dricks av en kille som påstod att han hade blivit mångmiljonär. Ha ha synd om honom om han ljög och bara ville impa på oss. Men men jag tackade och tog glatt emot pengarna =) Fick dock ingen lön för dom 4timmarna jag gjorde då våran chef har fått för sig att vi ska få utbetalning en gång i månaden ist. Helt sjukt jobbar man svart vill man väl för fan inte vänta en hel månad innan man får pengarna. Ska ta ett snack med honom när jag kommer tillbaka till stan. Hinner inte imorgon då jag inte ens har packat ha ha. Gav bort Spiran till Linnea igår, saknar henne lite men jag hoppas att hon kommer att få det bra. Nä nu ska vi titta klart på Emil I Lönneberga Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar