måndag 17 mars 2014

Panikångest

Har haft attackerna från helvetet idag. Började med att jag åt soppa och drack massor av mjölk då jag var vrålhungrig. Fick sen yrsel och började att kallsvettas. Till följd utav detta spydde jag ett xantal ggr. Varav mitt hjärta började att skena. Tada..Hade sen utvecklat en fullskalig attack utav panik. Fick peta sobril liknande tablett samt ringde mamma för stöd. Sov sen en stund. Vaknade upp och mådde dåligt igen. Är så ledsen. Trodde jag hade vuxit ifrån ångesten. Visst det är garanterat jag själv som skapat attackerna genom att associera fram dom utifrån symptomen jag fick. Men hur jag än gör får jag inte bort känslorna när dom väl kommit. Fan för mitt liv. Jag vill vara frisk psykiskt. Vill inte vara rädd för att känna. Vill inte må såhär igen. Tror jag varit utan cipralexen i 10dagar nu. Ska jag inte klara mer än det? Patetiskt. Vill inte vara jag just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar