måndag 27 augusti 2012

Utan fiskar

Japp då sitter jag här på jobbet igen.. Jobbar 8-17 idag och imorgon. Sen ska jag till kirurgen i svall på onsdag kl hmm 14.10? På torsdag ska jag & Ullis gå och bli spådda kl 10.00. Fick ju det av henne & Roffe i födelsedagspresent i år =). Fredag jobbar jag 8-14 sen har jag ända tills på måndag kl 11.00 att roa mig. Var ute i fredags med tjejorna som bestod utom Molly, Ronny, Ida & Linnea. Vi bakade brun/blåa abort cupcakes och drog sedan ner på krogen. Kom t om in på Svenssons då cp vakten inte fanns inom sikte tjoho. Hånglade upp den söta 20åringen Jocke som är så lik Tuomo men gick hemåt med Linnea till slut då Rob stod och väntade utanför min dörr. Han erkännde att vi har något speciellt mellan oss och att det finns känslor.. Nu vill jag typ springa och gömma mig för han istället. Är sjukt rädd för besvarade känslor.. Ja ja släpper väl som vanligt om ett tag och blir som vanligt igen.. Pratar med en kille på Msn som jag hittat på en dejting sida. Han verkar bra, bor i svall men säsongsarbetar i sthlm. Får se om jag vågar ta steget och träffa han irl . Gi metoden funkar FAN inte denna gång. 2 veckor och har bara gått ner ca3kg. Kill me!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar